Často kladené otázky (F.A.Q.)
Nakupujem v Queense často, dostanem nejakú zľavu?
No jasné! Pre našich stálych zákazníkov máme VIP program s dvoma úrovňami:
- Strieborný zákazník – už si u nás nakúpil za 200 €? Vďaka! Za odmenu dostaneš zľavu 5% na všetok nezľavnený tovar, ktorý si vyberieš nabudúce. A keď nakúpiš za 20 € a viac, pošleme ti ho zadarmo. Keby ti náhodou niečo nesedelo, môžeš nenosený tovar vrátiť do 30 dní.
- Zlatý zákazník – nakúpil si u nás za 400 €? Ďakujeme a rovno ti dávame zľavu 10% na ďalšie nákupy kúskov, ktoré nie sú zľavnené. Vybral si si tovar za 4 € a viac? Doprava je na nás. A samozrejme ho môžeš vrátiť do 30 dní. Len musí byť nenosené.
Zľavy platia len pre nákup na našom eshope aj v predajniach. Útratu ti počítame za posledných 12 mesiacov a status VIP zákazníka dostaneš na 1 rok. A keď budeš po roku ďalej spĺňať podmienky programu, členstvo ti automaticky predĺžime o ďalších 12 mesiacov. Chceš vedieť viac? Mrkni sem.
Objednal som si u vás topánky, ale hneď po tom zo stránky úplne zmizli. Čo to znamená?
Tak to si mal šťastie a najskôr si vychytal úplne posledný kúsok. A pretože už ich nemáme, stiahli sme ich aj z webu.
Už som si objednal, ale zabudol som uplatniť zľavový kupón čo teraz?
Ak sme ti objednávku ešte neposlali, ozvi sa nám čo najrýchlejšie na Facebook Messenger, alebo [email protected], pošli číslo objednávky a my ti to tam dodatočne nahodíme.
Prijali ste moju objednávku?
Nemusíš sa báť. Ak si sa preklikal až na stránku "Dokončenie objednávky" (4. krok v košíku), objednávku už máme uloženú a pracujeme na nej. Po uložení objednávky ti príde email s rekapituláciou nákupu, nech vieš, na čo sa môžeš tešiť. Okrem zoznamu tovaru tam nájdeš aj adresu, kam budeme posielať, spôsob dopravy i platby a samozrejme tiež koľko ťa to bude stáť. Rekapitulácia nedorazila? Mrkni pre istotu do spamu, či nevisí tam. Nič? Nezadal si náhodou zlý email? Tak sa nám prosím ozvi na Facebook Messenger alebo [email protected] Po ruke maj kód objednaného tovaru a meno, na ktoré si objednával.
Ako spoznám, že už ste mi objednávku poslali?
Stačí, keď budeš sledovať mailovú schránku. Keď objednávku pošleme, príde ti email s potvrdením o odoslaní a s číslom balíčka. Pozor, nie je to ten prvý email, v ktorom potvrdzujeme, že sme objednávku prijali a robíme na nej.
Môžem objednávku zmeniť alebo zrušiť?
Jasné. Ideálne je, keď nám napíšeš hneď po objednaní na Facebook Messenger alebo [email protected] Pridaj tam jej číslo a my to poladíme. Chápeme, že každý môže niekedy zmeniť názor. Ozvi sa nám ale prosím čo najskôr. Pretože ak sme už objednávku poslali, bohužiaľ s tým nič neurobíme. Ak si ju nevyzdvihneš a príde nám späť, môžeme po tebe nabudúce chcieť platbu vopred.