FAQ

    Moja veľkosť je vypredaná čo mám robiť?
    Klasické kúsky ako napríklad Vans Old Skool sa snažíme doskladňovať pravidelne. Presný termín ti ale bohužiaľ nepovieme, pretože závisí na výrobcovi a značke. Modely ako napríklad Nike Dunk, Nike Air Force alebo Nike Air Max znovu naskladnené nebývajú, pretože sa jedná o limitované edície.
    Kedy mi dorazí objednávka?
    Chápeme, že chceš svoju objednávku dostať čo najskôr a urobíme všetko preto, aby sa k tebe dostala rýchlo. Akonáhle objednávku odošleme zo skladu, na email ti dorazí sledovacie číslo, pod ktorým svoju zásielku dohľadáš a zistíš, kde sa aktuálne nachádza. Ak máš pocit, že sa tvoja objednávka stratila, prípadne jej doručenie trvá dlho, môžeš nám prostredníctvom e-mailu, Facebooku či telefonicky nadiktovať kód svojej objednávky a my situáciu preveríme.
    Ako môžem zrušiť objednávku?
    Ak u nás máš účet, stačí, keď si na profile vyberieš objednávku, ktorú chceš zrušiť a tlačidlom v dolnom pravom rohu ju zrušíš. Keby si chcel odobrať len jeden produkt z tvojej objednávky, môžeš ho odobrať tlačidlom pod produktom. Ak bola objednávka zaplatená vopred, peniaze za zrušený tovar či objednávku Ti obratom vrátime. Bez účtu však musíš kontaktovať našu Zákaznícku podporu, ktorá Ti so zrušením pomôže. Nezabudni však, že objednávku je možné zrušiť a upravovať iba pred jej odoslaním.
    Objednal/a som si veľkosť 37,5. Prečo mám v potvrdení objednávky číslo 8,5?
    Na webe zobrazujeme produkty v EUR a US veľkosti. Výrobcovia udávajú veľkosti topánok podľa US veľkostnej tabuľky, túto veľkosť vidíš na faktúre alebo v potvrdzovacom e-maile. Veľkosti si môžeš preveriť vo veľkostnej tabuľke alebo priamo s nami cez e-mail, chat, Facebook alebo telefonicky - budeme potrebovať kód tvojej objednávky.
    Prečo som ešte nedostal moju objednávku?
    Ak už mala byť tvoja objednávka u teba doma, tak sa nám prosím ozvi čo najskôr. Je možné, že sa cestou k tebe niekde zatúlala. Kontaktujeme dopravcu a skúsime zistiť čo sa stalo, v prípade ak by bola definitívne stratená, obratom odošleme novú objednávku, prípadne vrátime peniaze.
    Kde nájdem sledovacie číslo zásielky?
    Sledovacie číslo balíka ti príde automaticky v e-maile o odoslaní. Ak by si náhodou toto číslo neobdržal, prípadne by nefungovalo ozvi sa nám - budeme potrebovať kód tvojej objednávky.
    Kedy mi dorazí moja objednávka?
    Rozumieme ti, aj my by sme chceli mať objednané tenisky hneď na sebe! Objednávky väčšinou expedujeme na druhý pracovný deň. Čas dopravy záleží na vyťaženosti dopravcu. Obvyklá doba doručenia pri GLS a Packeta je 2 až 3 pracovné dni.
    Kedy dostanem dopravu zadarmo?
    Na Queense nemáme u dopravcov GLS a Packeta stanovený minimálny limit na dopravu zdarma. Doručenie je u daných dopravcov zadarmo. Jedinú výnimku tvorí doručenie cez službu GLS - doručenie na odberné miesto. U danej služby je doručenie zdarma od minimálnej hodnoty objednávky nad 100 eur.
    Ako môžem uhradiť svoju objednávku?
    Tovar u nás môžeš uhradiť kartou cez zabezpečenú platobnú bránu, cez PayPal alebo na dobierku. V prípade platby kartou je potrebné objednávku uhradiť do dvoch hodín od jej vytvorenia, v prípade, že platbu neobržíme, objednávka bude automaticky zrušená. Všetky platby prebiehajú cez zabezpečenú platobnú bránu Adyen. Pri zvolení platby cez systém PayPal prebehne presmerovanie na platobnú bránu, kde je možné platbu dokončiť ako už registrovaný užívateľ alebo hosť. Pri platbách na dobierku prebehne platba priamo u kuriéra dopravnej spoločnosti či na pobočke dopravcu.
    Zasielate tovar na dobierku?
    Áno, objednávky s doručením na Slovensko zasielame aj na dobierku.
    Je pre mňa platba vopred bezpečná?
    Samozrejme. Ak by ti niečo z tvojej objednávky nesadlo alebo by sa náhodou niečo stalo s tvojím balíkom tak ti vrátime peniaze.
    Ktorou veľkostnou tabuľkou sa riadiť pri výbere detských tenisiek?
    Veľkostná tabuľka ku každému modelu by mala byť v popise produktu. Detské GS modely sa riadia pánskou veľkosťou tabuľkou. Pokiaľ by si si nebol istý, tak sa nám ozvi a radi ti poradíme.
    Pri teniskách sa píše, že sa riadia pánskymi veľkostnými tabuľkami, môžem si ich kúpiť ak som žena?
    Mužské alebo ženské? Záleží len na vkuse! Jediná vec na čo si musíš dávať pozor, je veľkostná tabuľka. Najideálnejšie je riadiť sa podľa EUR veľkostí, ktoré bývajú takmer vždy identické ako pri pánskych, tak aj dámskych veľkostiach.. Ak si niečím nie si istý, neváhaj nám napísať.
    Môžem si vytvoriť objednávku aj bez registrácie?
    Registrácia nie je povinná a všetky informácie ohľadom tvojej objednávky obdržíš emailom. Pokiaľ sa však rozhodneš vytvoriť si účet, získaš množstvo výhod, viac info o výhodách nájdeš tu.
    Bol mi doručený poškodený tovar, ako mám teraz postupovať?
    Veľmi sa ospravedlňujeme. Toto by sa určite nemalo diať a za tovar ti samozrejme vrátime peniaze. Ozvi sa prosím telefonicky alebo prostredníctvom emailu našej zákazníckej podpore.
    Za akú dobu mi budú vrátené peniaze, pokiaľ vrátim tovar späť?
    Akonáhle obdržíme tovar na sklade, tak ti zašleme potvrdenie e-mailom, peniaze potom vraciame obvykle do 7 pracovných dní, snažíme sa samozrejme čo najskôr. Ak by si to chcel formálne: V prípade odstúpenia od zmluvy podľa čl. VI.3. obchodných podmienok vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho do štrnástich (14) dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcim. V prípade uhradenia tovaru na dobierku budú peňažné prostriedky vrátené na bankový účet v ostatných prípadoch budú vrátené rovnakým spôsobom, akým ich predávajúci od kupujúceho prijal.
    Akým spôsobom dostanem k objednávke faktúru?
    Ku všetkým objednávkam zasielame faktúru emailom v elektronickej podobe a je odoslaná v momente odoslania objednávky zo skladu.
    Ako môžem tovar vymeniť?
    Výmeny tovaru bohužiaľ nie sú možné, samozrejme nám však môžeš tovar do 30 dní od prevzatia vrátiť, my ti vrátime peniaze na tvoj účet a ty si požadovanú veľkosť môžeš znova objednať. Tovar by mal byť nenosený as pôvodnými štítkami v originálnom obale.